АТ «МІБ» (далі – Банк) організовує роботу із розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
Головна мета роботи із зверненнями громадян – зробити роботу нашої фінансової установи більш якісною та прозорою.
Фізична особа має право особисто звернутися до Банку у приймальний час, подати звернення усно за телефоном 044 351 79 79, у письмовому вигляді поштою або із застосуванням засобів електронного зв’язку на адресу: bankappeal@ii-bank.com.ua.
Форма звернення, що завантажується у файлі формату Word
Приймальні години з розгляду особистих звернень громадян встановлені кожної середи з 14-00 до 17-00 годин. Прийом проводиться за попередным записом в Головному банку за адресою: м. Київ, вул. Лаврська, 16.
Банк опрацьовує надані звернення за умови їх належного подання та надає відповідь у 30-денний строк. За зверненнями, які не потребують додаткового вивчення, відповідь надається невідкладно, але в строк, що не перевищує 15 днів. За умови, якщо на порушені у зверненні питання неможливо дати відповідь у 30-денний строк, то відповідальною особою призначається додатковий строк для надання відповіді. У такому випадку, загальний строк розгляду зверення громадянина не може перевищувати 45 днів.
Фізична особа має право звернутися із скаргою, зауваженнями або пропозиціями до Національного банку України. Адреса сторінки веб-сайту Національного Банку України по роботі із зверненнями громадян: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals.
Звернення фізичної особи до Національного банку України або АТ «МІБ» не позбавляє її права звернутися до суду із вирішення її питань.
Посадові особи Банку несуть відповідальність за роботу із зверненнями громадян.